Friday, September 16, 2016

Dying my hair red like Miki Berenyi!

HIIIII I ACTUALLY POSTED A SERIOUS POST WITH MY PHONE OH GOD
so 
i don't have any camera anymore:(
(((my camera is left in my house i cri)))

so I want to share with you guys, I dyed my hair my dream color!
Red!
Just like Miki Berenyi, John Frusciante, and Gerard Way<3
(and other rockstars who dyed their hair red)

SOOO!!! YEA!
FINALLY!

bye dull green hair!
   

  

it's my first time getting bleached full head...and i'm so fucking anxious..
        


I ACTUALLY LOOKING GOOD IN BLONDE HAIR??? btw, my hair just got bleached 1 time! and....it's so fucking dry;_;


tadah! I'm dying my hair red with orange on the tips~
I actually only want to dye my hair red but I think i might look like the traffic light, so I decided to tell the hairstylist to add some orange~

 

the stylist let me sit my ass down for 45-1 hour..


AND THEN FINALLY IT ENDED IM SO HAPPY:")
I hate sitting lonely in public place lol 

finally!!!!



 
RED HAIR!

when I see the mirror for the first time i was like 'oh god now how the heck do i suppose to walk to campus tomorrow people gonna stare at me UGH' but then again 'well why the heck do i spend $$$ other than being stared to lol'

But finally! I feel like miki berenyi!:")

Bonus some hair inspiration photos~



John:(


See ya!
I'm planning on dying my hair like Flea next time, or Pink? I don't know!
but I heard dying blue hair can be a disaster...:)
so???? maybe...??

Sunday, September 11, 2016

Life in Pictures : August!


HI! I've been really busy since college just started
(and I already got 5 homeworks, FUCKING NICE<3)
What I learnt from my first 2 day of being design student is : it's fucking hard and you need to be fucking serious...ok..
(sorry for a lot of swearing BUT !!!!i can't help it)

Now, I'm living by my own in a smol rented-room (Or, kost) in Jakarta...
Y'know..I used to really waste food or waste my money on un-important things...but now, demn, i really regret i've ever did those things bc : 1. food is not cheap (esp. when u r a picky eater like me)
2.food. is. not. cheap.
3. if you're still able to eat a lot of things in your house, don't waste it ok. 

so yea! here we go! my life in pics in August!

August 1 : Sending my Snail Mail!


so I got a penpal from US, I sent her a snail mail^^ I learnt shipping fee is a huge fuck-you to me...so expensive...I can't ;_;

Sunday, August 21, 2016

heavenly nobodies

Hi! Back again with my outfit posts<3
I'm in the mood for bright colored things, because what doesn't scream more "summer!!' than bright colored outfits? Eventhough summer is ended in my country, we got weird weather, windy days, and rain!!!! ugh. I don't give a damn about weather...but rain...it just kinda ruin my mood.

But luckily today the weather was A-OK!<3
Sun is still there and not too bright, yet not really cloudy, perfect!


Saturday, August 13, 2016

life in pictures : july!

SOO!! here we go! another episode of my life!
July was sooo fun since I did so many things (most of it was...useless tho)
but it's ok since it was so fun!
BEWARE : SHIT TON OF RANDOM RAMBLING AND PHOTO SPAM

July 1 : Went shopping and cherry picking!


I went shopping with my cousin and visited her house, There's this (kind of) cherry tree infront of her house, so I just pick it!^^

Saturday, August 6, 2016

tutti frutti

HEEEE LLOOO EVERYONE!
hi!
long time no see!! i've been real busy with real life!
which means i actually doing something (or, just hanging out pointlessly at malls and cafes)
and I've been having issues with myself lately..so yea!
I'm trying to be cheerful because i've been super anxious this 2 weeks because college orientation gonna start on monday and 2 weeks again, I'm moving to jakarta!